Promocja

Najbardziej znane osoby w polskim UX 2022 – edycja I

Kwestia User Experience to relatywnie świeży temat na polskim rynku. Niemniej jak we wszystkim, co nowe i świeże można wyróżnić wiele osób, dla których określenie „pionier” czy „przodownik” pasuje jak ulał! Jeżeli jesteś osobą, która chce rozwijać swoją wiedzę, ponieważ na przykład chcesz zostać designer lub masz może własną firmę czy już działasz w branży, ale zżera Cię głód wiedzy, to ta lista jest właśnie dla Ciebie! Poniższe zestawienie przedstawia

Klienci szukają firm online – o pozycjonowaniu stron www Kraków

Popularność internetu oraz łatwość wykorzystania go do wyszukania potrzebnych usług i artykułów przyczyniła się do tego, iż każda firma pragnie obecnie wybić się w sieci. Naturalnie, samo postawienie strony firmowej nie oznacza, że klienci nas znajdą – istotna jest wszak widoczność na wysokich pozycjach wyników wyszukiwania. Mnóstwo małych przedsiębiorstw, świadczących usługi jedynie na określonym obszarze albo wręcz w jednym mieście, przykładowo w Krakowie czy też w Białymstoku, zastanawia się, czy

Jak poprawić widoczność strony? Warto wypróbować PBN!

By klient wyszukał twój biznes powinieneś nie tylko mieć firmową stronę internetową, lecz również zatroszczyć się o jej pojawianie się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest treść strony i to czy systematycznie pojawiają się na niej nowe rzetelne i użyteczne dla potencjalnego klienta artykuły. Ale nie wolno też lekceważyć tzw. link buildingu, innymi słowy pozyskiwania linków zewnętrznych wiodących do strony. Jednym ze sposobów na link building

Sprzedajesz nieruchomości? Zdobądź klientów dzięki wirtualnym spacerom 3D

Wnętrza 3D to świetna metoda na zaprezentowanie potencjalnym klientom naszego biura, nieruchomości czy powierzchni usługowej, z których mają zamiar korzystać. Dla wielu klientów możliwość zobaczenia danego lokalu przed zawarciem umowy jest niezmiernie istotna, a my wykonując taki wirtualny spacer z modelem 3D, ułatwimy im podjęcie pomyślnej dla nas decyzji. Czym zatem są wirtualne spacery oraz modele 3D? Jak można zastosować taką wizualizację w biznesie i czy opłaca się to robić?

Google radzi, jak rozpoznać dobrą firmę SEO

Gdy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę firmową, z pewnością po czasie rozmyślasz o tym, co zrobić, żeby pojawiała się ona jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. Jasne jest przecież, iż dziś widoczność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak zatem zatrudnić dobrą agencję SEO? Należy wsłuchać się w podpowiedzi profesjonalistów. Jak zatrudnić dobrą

Direct Answer i featured snippets – czy warto wyświetlać się na pozycji “zero”?

Pojawienie się w SERPach bloków Direct Answer oraz featured snippet (czyli polecanych fragmentów z odpowiedzią), z roku na rok coraz bardziej napędza zjawisko “zero clicks searches”. Gdy powodzenie biznesu zależy od wysokiego ruchu z organicznych wyników wyszukiwania, słusznie pojawia się pytanie, czy warto walczyć o wyświetlanie się strony na pozycji “zero”. Przedstawiamy nasz punkt widzenia. Nie tylko wyniki z elementami rozszerzonymi Nieustanne zmiany sposobu, w jaki Google prezentuje użytkownikowi odpowiedzi

KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności – jak je wyznaczyć w marketingu internetowym?

Jak sprawdzić, czy marketing Twojej firmy jest efektywny? Jednym ze skutecznych sposobów jest skorzystanie ze wskaźników KPI, które wspomagają osiąganie celów biznesowych. W tym artykule pokażę Ci, jak wyznaczyć KPI, dlaczego warto to robić, a także podam konkretne przykłady wskaźników w marketingu. Co to jest KPI? Skrót KPI pochodzi od angielskiego zwrotu Key Performance Indicators. Tłumaczy się go kluczowe wskaźniki efektywności, czyli mierniki wspomagające osiąganie celów firmy. Umożliwiają sprawdzanie postępów

Custom Publishing

Custom publishing związany jest z wydawaniem wszelkiego rodzaju marketingowych publikacji papierowych. Custom publishing wiąże się z całościowym podejściem do wydawnictw papierowych. Firmy podejmują się zleceń polegających zarówno na zaplanowaniu projektu danej ulotki, czy też biuletynu, ale też na kontynuacji wydawania kolejnych numerów istniejącego już wydawnictwa. Custom publishing – o co dokładnie chodzi? Firmy, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, public relations, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do

Co to jest audyt SEO strony internetowej i jakie informacje powinien zawierać

Audyt SEO to analiza, którą zazwyczaj przygotowuje się przed rozpoczęciem działań związanych z pozycjonowaniem strony internetowej. Ma na celu sprawdzenie strony pod kątem przyjazności dla wyszukiwarek, użytkowników oraz zgodności ze standardami technicznymi. Dzięki audytowi dowiesz się, jakie zmiany należy wprowadzić na stronie, aby była lepiej widoczna w wyszukiwarkach i pozyskiwała większy ruch. W niniejszym wpisie wyjaśniamy, czym jest audyt SEO, co powinien zawierać i dlaczego warto go wykonać. Czym jest

Myśl globalnie, promuj się lokalnie. Kilka słów o korzyściach z lokalnego pozycjonowania strony firmowej

Jak trafić do klienta, który szuka oferty takiej jak moja i mieszka 200 m od siedziby firmy? Jak konkurować z gigantami, którzy na pozycjonowanie i reklamę internetowę przeznaczają dzisiątki tysięcy złotych miesięczenie? Wydaje się to niemożliwe, ale jest na to sposób. Warto zainwestować w pozycjonowanie lokalne i dotrzeć do klienta, który właśnie teraz szuka takiej oferty lub usługi tuż za rogiem. Większość właścicieli stron firmowych w Polsce to mikro lub