Google radzi, jak rozpoznać dobrą firmę SEO

jak rozpoznać dobrą firmę SEO

Gdy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę firmową, z pewnością po czasie rozmyślasz o tym, co zrobić, żeby pojawiała się ona jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. Jasne jest przecież, iż dziś widoczność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak zatem zatrudnić dobrą agencję SEO? Należy wsłuchać się w podpowiedzi profesjonalistów.

Jak zatrudnić dobrą agencję SEO? Google udostępniło o tym kurs

Nie da się ukryć, że cały sektor usług SEO, innymi słowy działań mających na celu optymalizację stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i nieprzerwanie rozwija się w zasadzie tylko za sprawą Google. Pomimo występowania innych alternatyw, jak między innymi Baidu, Yahoo bądź Yandex, w dalszym ciągu najważniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto chce zyskać widoczność w sieci, musi spróbować powalczyć o swoje miejsce w top 3 w Google. W przypadku sektorów, gdzie występuje mocna konkurencja, z reguły jest to nieosiągalne bez konsultacji ze specami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których pojęcie optymalizacji stron jest nowością, i udostępniło krótki instruktaż, jak wybrać rzetelną firmę SEO.

Cechy dobrej agencji SEO według Google

Maile Ohye, pracownik, Google z ponad 10-letnim stażem, w kolejnych punktach wyjaśnia, jak zatrudnić dobrą agencję SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech m.in.:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od zrozumienia, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego przedsiębiorstwa i kto jest jego największą konkurencją,
  • umiejętność oceny czasu oraz budżetu potrzebnego do wykonania zakładanych działań,
  • zagwarantowanie stronie opieki technicznej i prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
  • nieprzerwana kontrola stanu strony oraz regularną analizę jej statystyk,
  • zapewnienie stronie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • zadbanie o ogólną widoczność strony www, a nie jedynie pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na konkretne frazy.

Pracownica firmy Google akcentuje także, że dobra agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca spektakularnych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, niejednokrotnie dającym widoczne efekty na ogół po kilku miesiącach działań.