Wszystko o Kraków agencja reklamowa.
Akcje marketingowe powinny stanowić istotny element budowania rozpoznawalności marki niezależnie od tego czy jesteśmy producentem, usługodawcą czy właścicielem sklepu. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje stać na utworzenie i opłacanie swoich oddziałów ds. marketingu, jednak małe biznesy, które sporadycznie decydują się na akcje promocyjne, najczęściej korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji marketingowych.
W jakich działaniach wesprze Cię agencja marketingowa?
Agencja reklamowa to grupa twórczych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, mających szereg kwalifikacji z zakresu marketingu. Poprzez zatrudnianie zawodowców świetnie orientujących się zarówno w zakresie kampanii marketingowych w internecie (social media, animacje i klipy viralowe), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki użytkowej (także przygotowanie do druku), agencja reklamowa zapewnia klientom całościową obsługę. Młode przedsiębiorstwa mogą zamówić przygotowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i projektami akcydensów (wizytówki, papier firmowy czy obwoluty), a te które dysponują już swoim logo mogą być pewne, iż będzie ono odpowiednio zastosowane na etapie projektowania materiałów reklamowych – ulotek, billboardów, stoisk targowych czy kalendarzy. Agencja reklamowa przygotuje także interesujące, unikalne artykuły na stronę www firmy, jak również opracuje strategię interakcji z klientami poprzez najpopularniejsze media społecznościowe, jak Twitter, Instagram lub Facebook.
Do jakich podmiotów kierowana jest oferta agencji reklamowej?
Oferta agencji reklamowej kierowana jest przede wszystkim do przedsiębiorstw, które nie mają własnego działu promocji. Jakkolwiek nie znaczy to, że to jedyny model kooperacji. Praca agencji częstokroć polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie zespołu ds. promocji. Jeśli zatem nie ma on doświadczenia w organizacji targów, spotkań z klientami czy konferencji wymagających przeważnie wielopoziomowego planowania, takie obowiązki można zlecić agencji reklamowej. Może ona też posłużyć za narzędzie wspomagające budowę wykwalifikowanego i harmonijnego zespołu pracowników – wystarczy powierzyć jej zaplanowanie wyjazdu integracyjnego lub opracowanie planu szkoleń. Na rynku funkcjonują tysiące agencji marketingowych, należy jednak decydować się na współpracę z tymi, które dają dostęp do obszernego grona wykwalifikowanych specjalistów. Pozwala to na delegowanie wszystkich przedsięwzięć promocyjnych jednej agencji i tym samym łatwiejszą kontrolę nad wizerunkiem firmy oraz spójnością kampanii.
Adres firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]