Na seo4.net/pozycjonowanie-stron/ zlecisz pozycjonowanie stron Kraków
Znamy trzy popularne strategie pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie okresowe.
Pozycjonowanie Lokalne
W tym pozycjonowaniu najważniejsze jest połączenie słowa kluczowego z nazwą danej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym bierze się pod uwagę przede wszystkim:
– państwo (np. “studio filmowe Polska”)
– miasto (“salon kosmetyczny Kraków”)
– dzielnicę (“sklep ogólnospożywczy Widzew”)
Pozycjonowanie lokalne doskonale zda egzamin w przypadku podmiotów lokalnych, które adresują swój asortyment tylko do osób zamieszkujących na danym obszarze. Ta metoda pozycjonowania jest preferowania także wówczas, gdy firma nie ma finansów na promocję i nie ma możliwości konkurować na słowa kluczowe bez dopasowania lokalnego, przykładowo zamiast “nauka gry na gitarze“, to “nauka gry na gitarze Kraków”.
Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)
Następny rodzaj pozycjonowania to odpowiednie i sprawdzone rozwiązanie dla właścicieli firm posiadających niski budżet na reklamę. Dzięki należytemu dobraniu fraz, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z konkretna branżą, ale również koszty reklamy w Google Adwords ulegną sporej obniżce. Pozycjonowanie na długi ogon oznacza również znacznie niższą konkurencję. Ważne jest także to, iż coraz popularniejsza jest tendencja do wprowadzania rozbudowanych zapytań w wyszukiwarkach.
Frazy pozycjonowania Long Tail to przykładowo:
– telefon Samsung Galaxy A50 czerwony,
– obuwie sportowe Nike Tanjun czarne sklep online,
– golarka Braun Seria 5 szara.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezmiernie ważne przede wszystkim dla sklepów internetowych. Za pośrednictwem tego rodzaju fraz, sklepy posiadające w swoim asortymencie nader szeroką ofertę towarów mogą skuteczniej zdobywać wysokie pozycje w Google.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe odgrywa szczególną funkcję przed jednorazowymi lub cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Matki, Święto Pracy lub Światowe Dni Młodzieży. Ten wariant pozycjonowania jest szczególnie efektywny, jeśli popularna w konkretnym czasie fraza zostanie znaleziona i wykorzystana z należytym wyprzedzeniem. Z reguły pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w branży gastronomicznej oraz turystycznej. Najczęściej trzeba zainicjować je na 2-3 miesiące przed ważnym wydarzeniem, ażeby wyszukiwarka Google zdążyła zaindeksować nową albo uzupełnioną treść strony internetowej.
Adres firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]