Żadne przedsiębiorstwo w XIX wieku nie obejdzie się bez działań marketingowych. Obecnie reklama przybiera rozmaite formy: publikuje się ją na portalach społecznościowych i ogólnie w internecie, oraz w prasie. Ale wciąż nie odchodzi się od standardowych nośników reklamy, np. ulotek czy kalendarzy. Wykorzystuje się również jeszcze jeden rodzaj działań marketingowych, który potencjalni konsumenci wyjątkowo sobie cenią – reklamę poprzez gadżety reklamowe.
Gadżety reklamowe – wiele z nich opłaca się mieć zawsze ze sobą
W odróżnieniu do pozostałych form reklamy, wszelkiego rodzaju gadżety są materialnym przedmiotem, który nieraz jest bardzo praktyczny, dlatego użytkowany jest przez dłuższy okres czasu. To natomiast powoduje, iż konsumenci oraz nasi potencjalni kontrahenci bardzo je doceniają. Ciężko spotkać osobę, która zrezygnuje z przyjęcia w kancelarii czy w banku długopisu albo parasolki. Są to bowiem przedmioty, które zawsze powinno się mieć przy sobie. A co kluczowe – ten upominek nic nie kosztuje! Tymczasem korzystając na co dzień z danego gadżetu, klient stale obcuje z sloganem reklamowym firmy, od której go otrzymał, tym samym w konsekwencji zapada mu ona silnie w pamięć.
Hurtownia odzieży reklamowej – kurtki i koszulki
Sitodruk, czyli jedna z popularniejszych metod, z których korzysta się przy personalizacji gadżetów reklamowych, umożliwia nadruk zarówno na drewnie, tkaninie, jak i tworzywach sztucznych. Najczęściej zamawianym gadżetem z tkaniny, jest rzecz jasna odzież reklamowa – zazwyczaj wykonuje się nadruki na koszulkach, a też na kurtkach, bluzach czy spodniach. Poza tym można wydrukować logo na torbie na zakupy, ręczniku oraz etui na klucze. Jeżeli poszukujemy szerokiego asortymentu przedmiotów do nadruku, warto przejrzeć ofertę hurtowni odzieży reklamowej. Na jednej stronie można wtedy zamówić nie tylko t-shirty i inną odzież z nadrukiem, ale również np. kubki, apteczki czy breloki, co przyśpieszy przygotowanie każdej kampanii promocyjnej.